Dlaczego warto rozwijać firmę w sieci?
1.Tania i efektywna reklama.
Nie licząc stworzenia witryny internetowej jest to bardzo tani i wygodny sposób na pozyskiwanie klientów praktycznie z całego świata (zwłaszcza jeśli strona dysponuje obcojęzyczną wersją). Dobry hosting to cena rzędu 200 zł na rok, domena (nazwa strony) ok 120 zł na rok – nie są to więc duże pieniądze w porównaniu do kosztów zatrudnienia pracownika. Prowadząc biznes
masz do wyboru – pracować za pieniądze i sam pozyskiwać klientów lub stworzyć mechanizm stale generujący ich zainteresowanie i zapytania o wykonanie produktu lub usługi. Sam wybierasz.
W internecie idealnie sprawdź się powiedzenie „idea is nothing, execution is everything”. Aby strona była widoczna konieczne jest prawidłowe jej zbudowanie oraz przystosowanie do obsługi urządzeń mobilnych. Dobrze dobrane treści i źródła ruchu zapewnią jej stały dopływ klientów i potencjalnych partnerów biznesowych. Pomyśl sam: o ile wzrośnie Twój biznes jeśli zrealizujesz transakcje z trzema dodatkowymi klientami w ciągu kwartału? Nie są to specjalnie ambitne plany biorąc pod uwagę potencjał Internetu. Co ciekawe tylko 65% polskich przedsiębiorstw posiada własną stronę www, na której publikuje swoje usługi i oferty produktów, mimo iż serwisy e-commerce odwiedza ponad 17 mln internautów w Polsce.
Jak wygląda szczegółowo wykorzystanie Internetu przez firmy zobacz na rysunku poniżej:
Źródło: www.stat.gov.pl
Reklama w internecie jest również tańsza niż ta w telewizji, radio i gazetach. O ile nie interesują Cię sezonowe kampanie reklamowe – nie trzeba jej powtarzać, cyklicznie jak w konwencjonalnych mediach.
2. Lepsze grupy odbiorców.
W internecie największym plusem jest statystyka: zakładając, że wyświetlisz stronę 100 osobom przynajmniej 5% zainteresuje się Twoim produktem lub usługą z ciekawości (wskaźnik ten można powiększyć poprzez zebranie grupy odpowiednich odbiorców). Możliwe jest wyświetlenie reklam i treści np. tylko osobom z określonego miasta lub regionu Polski. Pozwala to zaoszczędzić pieniądze, wydawane na reklamy przeznaczone „do wszystkich”. To kolejny z atutów tego medium – sam decydujesz komu wyświetlisz reklamę i w jakim czasie.
Perspektywiczny rynek.
Coraz większe tempo i mobilność życia często zmusza
branże takie jak handel bardzo dużą ilość obrotów generują poprzez handel w sieci. Sklepy internetowe oraz strony zdolne są zbierać zlecenia pasywnie, a więc bez nakładów pracy ze strony osób i przyjmować automatycznie płatności (co ciekawe zwykłe strony też są w stanie to zrobić).
Rozwojowi handlu i biznesu sprzyja również demografia- na rynek wchodzą młode pokolenia użytkowników reklam wykorzystujących bardzo sprawnie urządzenia mobilne.
Aby lepiej zrozumieć potencjał biznesu w sieci przyjrzyjmy się potencjałowi jaki jest w biznesie w sieci. Wartość handlu w interencie w 2013 roku to ok 25mld zł co stanowi 4% handlu detalicznego w Polsce. Dla porównania handel w sieci w Wielkiej Brytanii to 15% ogółu. Dane te jasno pokazują ,że warto promować biznes w sieci. Jak to wygląda w praktyce? Sprawdź sam- zadzwoń pod numer 604-978-704 i spytaj o realizacje strony www.
Podobał Ci się nasz artykuł? Udostępnij go znajomym na Facebook.com