Social Media dla biznesu.

Facebook – promocja i reklama w serwisie.

 

Najpopularniejszy obecnie serwis społecznościowy. Z bagatela 1, 7 miliarda użytkowników Facebook umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie oraz efektywną reklamę zarówno w segmencie Business 2 Business jak i Business 2 Customer. Obecnie ma najlepiej rozwinięte narzędzia Big Data (narzędzia do przetwarzania i analityki dużych zbiorów danych) oraz możliwość targetowania to ściśle określonych odbiorców.

 

Na Facebooku możesz stworzyć dedykowaną podstronę firmową (tzw. Fanpage), promować poszczegółne strony www, produkty lub wydarzenia. Facebook posiada bardzo precyzyjny mechanizm reklamowy (dzięki wielu opcjom możliwe jest wyświetlanie reklamy osobom ze sprecyzowanym wiekiem, miejscem zamieszkania, zawodem zainteresowaniami a nawet poszczególnym grupom zawodowym).

 

Jest to również tania forma reklamy jeśli podliczy się zasięg dotarcia do odbiorcy. O ile kiedyś był traktowany jako kanał mający dotarcie do młodszej części klientów obecnie z platformy tej korzystają czołowe firmy na świecie.

 

Plusem Facebook'a jest również prosty układ opcji i interface. Ustawienie reklamy i korzystanie z portalu są bardzo intuicyjne. Firmy wykorzystują również opcję reklamy w już instniejących Fanpagach. Dlaczego? Bo najlepsze w branży mają opcję dotarcia do kilkudziesięciu lub kilkuset tysięcy klientów zgodnych z określonym profilem. Takich możliwości nie daje nawet całostronnicowa reklama w ogólnopolskich tygodnikach.

 

Instagram dla firm,

 

Instagram jest apliacją pozwalającą użytkownikom dzielenie się zdjęciami oraz ich edycje w czasie rzeczywistym. Początkowo Instagram był używany tylko do zdjęć ale obecnie można też umieszczać na nim filmy. Aplikacja umożliwia zakładanie kont oraz obserwowanie się nawzajem z innymi użytkownikami. Podążając za innymi użytkownikami oglądamy publikowane przez nich zdjęcia filmy.

Algorytm aplikacji wyświetla jednoczęsnie podobne zdjęcia innych użytkowników do tych jakie dotyczczas przeglądałeś. Firmy najczęsciej publikują w nim zdjęcia produktów, informacje o nadchodzących promocjach lub linki w profilach przekierowujące do głownego serwisu www. Świetny do wykorzystania dla firm promujących produkty wizualne oraz celujących w młodszą klientelę. Instagram został przejęty przez Facebooka, więc ustawiając reklamy na FB możesz automatycznie skonfigurować je na Instagramie.

Twitter.com – do komunikacji z klientami.

Twitter jest serwisem w kótrym użytkownicy mogą obserwować się nawzajem oraz przesyłać sobie wiadomości do 140 znaków. Popularny zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych gdzie „twitty” są skonfigurowane. Twitter jest wykorzystywany do komunikacji z klientami oraz regularnego powiadamiania ich o nowościach w firmie.

Informacje w wiadomościach są oznaczane specjalnymi znakami # zwanymi powszechnie hashtagami. Twitter pozwala firmom w szybki sposób odpowiadać na uwagi i zapytania klientów.

Youtube.com – prywatna telewizja.

 

Serwis umożliwia publikację filmów oraz stworzenie własnego kanału. Dzięki YouTube możesz zamieścić w internecie relację z konferencji, firmowego spotkania lub nagrać i upublicznić film instruktażowy na dowolny temat. Kiedyś używany głównie do oglądania teledysków oraz śmiesznych filmów – dzisiaj to druga po Google najczęściej używana wyszukiwarka internetowa.

Youtube zaczyna powoli wypierać telewizję, bo na serwisie praktycznie każdy może publikować filmy oraz promować je w określonych grupach wśród klientów. Najlepsze filmy osiągają oglądalność liczoną w milionach odsłon a kanały na których są zamieszczone mają bardzo dużą ilość stałych subskrybentów. YT umożliwia zatem publikację filmów do tej samej grupy odbiorców przez dłuższy czas.

 

Reklama w Social Media, tak jak sam marketing, nie jest jednak jednorazowym wydarzeniem lecz ciągłym procesem który trzeba kontrolować w czasie rzeczywistym. Niemniej jednak jest to gra warta zachodu, gdyż dobrze opracowana strategia obecności firmy w Internecie podnosi jej wiarygodność wśród klientów oraz zwiększa długofalowo zyski.


Jak zaprojektować efektywną strony www?
Na jakich narzędziach skupić się budując biznes w sieci i w “realu” ?
Jak dobrać kanały Social Media do twojego biznesu?
Jak zaprojektować biznes internetowy i długofalową reklamę w Internecie?
Jeśli interesują Cię odpowiedzi na powyższe pytania skontaktuj się z naszym konsultantem.
Razem dobierzemy odpowiednią strategię marketingową do Twojej firmy.


Marketing internetowy

img

Tworzenie stron i serwisów

Zobacz jak budujemy witryny internetowe wspólnie z naszymi klientami.

img

Pozyskiwanie klientów

Sama strona w Internecie to za mało, dlatego budujemy dla klientów strategię pozyskiwania klientów i utrzymania ruchu na stronie.

img

Reklama w Facebook.com

Dlaczego warto pokazać firmę w największym serwisie społecznościowym na świecie?

img

Strony mobilne

Dlaczego warto zainwestować w technologie mobilne?

img

WWW websites for companies

.Pro-service B2B

img

Ogłoszenia biznesowe

Promuj swój biznes i pozyskuj zlecenia.

Co nas wyróżnia?

Koncentrujemy się na rozwiązaniach podnoszących widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych, ułatwiających pozyskiwanie klientów oraz na działaniach pozwalających firmom zwiększać zyski. Wszystkie detale wspólnie omawiamy razem i razem budujemy witrynę. Podsumowując: skupiamy się na konkretach.

Blog firmowy IT w biznesie

Jak zbudować stronę www dla firmy - najczęściej zadawane pytania

Jak zarabiać w Internecie?

Zobacz najnowsze wydarzenia z życia naszej firmy i branży IT