Jak zarabiać w internecie?

W artykule przyjrzymy się najpopularniejszym sposobom zarabiania w internecie i poprawie wyników finansowych firm. Opisywane techniki pozwalają zarabiać pieniądze i zwiększać przychody zarówno osobom indywidualnym jak i przedsiębiorcom. Opisane techniki pozwalają długofalowo zwiększać pozycję firmy na rynku i w swojej branży.

Newsletter + lista mailingowa.

To dzisiaj absolutna podstawa – dobry newsletter + jego rozbudowa zapewniają Ci dostęp do korespondencji z klientami i możliwość cyklicznego kontaktu z nimi. Mając odpowiednią dużą bazę klientów nie musisz obawiać się spadku pozycji w wyszukiwarkach lub np. wyłączenia Fanpage'a.

W czasach kiedy firmy stawiają na jakość obsługi klienta i budowanie z nim długofalowych relacji newsletter jest bardzo praktycznym rozwiązaniem. Możesz w krótkim czasie zgromadzić pokaźną liczbę klientów i kierować do nich reklamę produktów i usług (nie koniecznie zawsze swoich).

Jeśli nie chcesz sam budować listy mailingowej możesz zlecić jej stworzenie zewnętrznej firmie lub wykupić u niej wysyłkę maili do ściśle określonej grupy docelowej. Nie zawsze potrzebne jest zatem kosztowne gromadzenie subskrybentów.

Jeśli chciałbyś sprzedawać produkty lub usługi pośrednio związane z Twoja branżą dobrym rozwiązaniem są programy partnerskie.

Programy partnerskie opracowywane są przez firmy zainteresowane zwiększeniem sprzedaży poprzez aktywnych partnerów polecających ich produkty lub usługi.

To najprościej mówiąc zarabianie pieniędzy poprzez sprzedaż usług lub produktów online za pośrednictwem swoich stron www lub systemów generujących linki partnerskie (np. mailing lub komunikatory). Osoba zainteresowana zarabianiem pieniędzy rejestruje się w specjalnych systemach i otrzymuje unikalny identyfikator który podpięty jest do linków którymi następnie poleca produkty.

Za każdym razem kiedy klient dokonuje zakupu w sieci polecający otrzymuje prowizję (zakładając, że spełnione są wymogi techniczne linku). Na rynku jest kilka systemów na które warto zwrócić uwagę. Prowizje i miesięczne zarobki wahają się od kilkunasty złotych do kilku tysięcy w przypadku aktywnie działających partnerów.

Plusem takiego rozwiązania jest pełna automatyzacja – raz umieszczone treści zarabiają dla właściciela dopóki strona internetowa stoi na serwerze; jest to więc popularne i wdzięczne źródło uzyskiwania regularnego pasywnego dochodu. Spora grupa polecających ten system zarabiania i wykorzystuje go jako jedyne źródło dochodu. Nie jest konieczne jednocześnie zakładanie firmy aby móc zarabiać pieniądze. Szczególnie dochodowymi są te z branży finansowej – rekordziści są w stanie zarobić kwoty rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Adsense

To zarabianie na reklamach umieszczanych na stronach www. Jest to szczególnie popularny model zarabiania przy prowadzeniu bloga (o czym poniżej). Polega na umieszczeniu fragmentu kodu (wygenerowanego przez Google) na stronie, gdzie wyświetlane będą reklamy wyszukiwarki Google).


Polecający otrzymuje prowizję za każde kliknięcie reklamy (zabronione jest przy tym klikanie we własne reklamy). Prowizja za kliknięcia uzależniona jest od tematyki serwisu i samego hasła. Jest to popularna metoda wśród stron posiadających strony z dużym ruchem w sieci.

Zarówno w programach partnerskich jak i w Adsense prowizja jest wypłacana polecającym po przekroczeniu pułapu finansowego określonego w umowie z właścicielem.

Nie jest konieczne zakładanie przy tym działalności gospodarczej. Wszystkie detale odnośnie Adsense znajdziesz tutaj: Adsense

Blog firmowy/prywatny

Bardzo niedoceniany (i często wyśmiewany) sposób promocji firmy – długofalowo jednak bardzo skuteczny praktycznie każdym względem – zainteresowania firmą, pozycjonowaniem, budowaniem marki i pozyskiwaniem klientów.

Często wykorzystywany w stronach firmowych. To najprościej mówiąc internetowy dziennik, na którym firma lub osoba umieszcza informacje o aktualnych wydarzeniach, kampaniach, produktach lub usługach.

Firmy prowadzące blogi mają bardziej lojalnych klientów i łatwiej budować im markę (jest to kanał umożliwiający skuteczną komunikację z klientami, odpowiadanie na ich zapytania i sugestie). Firmy posiadające bloga są lepiej pozycjonowane i znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania niż strony konkurencji.

Dzięki połączeniu z serwisami społecznościowymi potrafią wygenerować duży ruch ze strony Internautów i zapoznać ich szybko z określoną treścią. Dobrym pomysłem jest również umieszczanie na blogach pomysłów na rozwiązanie problemów z którymi mogą się spotkać klienci firm.

Blog buduje również Twoja wiarygodność w oczach klienta i zwiększa zaufanie do Twojej firmowej strony. Do prowadzania bloga można wykorzystać wiele popularnych platform takich jak Wordpress czy Blogger. Są to w pełni zautomatyzowane systemy, a ich obsługa jest bardzo intuicyjna. Blogi są często łączone z programami partnerskimi oraz reklamami AdSense o których była mowa w tym artykule.

Serwisy Business 2 Business.


Jeśli prowadzisz usługi dedykowane innym firmom jest to bardzo praktyczna i efektywna forma reklamy. Nie dość, że docierasz do sprawdzonego klienta to jeszcze możesz budować osobistą bazę partnerów biznesowych. Jest to przydatny kanał marketingowy dla firm szukających zleceń a także do dużych firm szukających podwykonawców. Uczestnictwo i rejestracja wiąże się zazwyczaj z opłatą rzędu 100-300 zł ale jest to koszt który bardzo szybko można „odbić” na następnych zleceniach. Przy dobrze skonfigurowanych parametrach możliwa jest zarówno reklama w kraju jak i za granicą.

Na koniec pamiętaj – e-biznes to taki sam rodzaj aktywności gospodarczej jak ten konwencjonalny - „w realu”. Tutaj także jest konkurencja, tutaj także wymagana jest pracowitość i dyscyplina. Nie masz gwarancji, że odniesiesz sukces, ale gra jest zdecydowanie warta zachodu. Nigdzie indziej nie masz tak dużej możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów przy relatywnie niskich kosztach.


Dobrze zbudowana strona www sama będzie pozyskiwać klientów dla Twojego biznesu.


Jeśli planujesz stworzyć dochodowy serwis internetowy lub stronę dla swojej firmy – już dziś zapraszamy Cię na spotkanie z naszym konsultantem. Na spotkaniu dowiesz się:


    Podczas spotkania dowiesz się:
  • jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów przez początkujących przedsiębiorców?
  • jakie strony budzą zaufanie u klientów i jakie techniki wykorzystują ?
  • dlaczego niektóre strony skutecznie pozyskują klientów, a inne nie ; mimo wysokiej pozycji w wyszukiwarkach?
  • czy można zarobić 20 000 zł w 6 miesięcy wykorzystując Internet i ograniczając jednocześnie środki na konwencjonalną reklamę?
  • jakie technologie obecnie są wykorzystywane w marketingu internetowym?
  • -
  • czy możliwe jest wykonanie strony która wielokrotnie się zwróci w ciągu 12 miesięcy?
  • jak zbudować stronę www aby zwiększyć przewagę nad konkurencją?
  • Jak w ciągu 21dni dotrzeć z reklamą do 25 000 osób?
  • Po spotkaniu sam ocenisz dlaczego warto zainteresować się marketingiem oraz jak duże mogą być Twoje zyski. Pamiętaj: nie musisz znać się na programowaniu i internecie – nasi specjaliści sami dobiorą odpowiednie rozwiązania dla Twojej firmy.


    Internet daje ogromne możliwości dotarcia do nowych klientów – sam wybierzesz na których z nich się skoncentrujesz.


    Jeśli nadal uważasz, że prowadząc firmę nie musisz interesować się promowaniem biznesu w sieci – pamiętaj – jeśli nie zrobisz tego Ty. Zrobi to Twoje konkurencja. I zrobi to naprawdę dobrze.


    Podobał Ci się nasz artykuł? Udostępnij go znajomym na Facebook.com

    Marketing internetowy

    img

    Tworzenie stron i serwisów

    Zobacz jak budujemy witryny internetowe wspólnie z naszymi klientami.

    img

    Pozyskiwanie klientów

    Sama strona w Internecie to za mało, dlatego budujemy dla klientów strategię pozyskiwania klientów i utrzymania ruchu na stronie.

    img

    Reklama w Facebook.com

    Dlaczego warto pokazać firmę w największym serwisie społecznościowym na świecie?

    img

    Strony mobilne

    Dlaczego warto zainwestować w technologie mobilne?

    img

    WWW websites for companies

    .Pro-service B2B

    img

    Ogłoszenia biznesowe

    Promuj swój biznes i pozyskuj zlecenia.

    Co nas wyróżnia?

    Koncentrujemy się na rozwiązaniach podnoszących widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych, ułatwiających pozyskiwanie klientów oraz na działaniach pozwalających firmom zwiększać zyski. Wszystkie detale wspólnie omawiamy razem i razem budujemy witrynę. Podsumowując: skupiamy się na konkretach.

    Blog firmowy IT w biznesie

    Jak zbudować stronę www dla firmy - najczęściej zadawane pytania

    Jak zarabiać w Internecie?

    Zobacz najnowsze wydarzenia z życia naszej firmy i branży IT